16 Şubat 2009 Pazartesi

O OYNADIKÇA,İZLEYESİM GELİYOR...


Hafta sonu Beşiktaş-Trabzonspor ve İnter-Milan derbisi vardı.Beşiktaş maçını izledim.Beşiktaş'ı Denizli geldikten sonra 2. kez bu kadar etkili ve iyi oynarken görüyorum.(İlk geldiği hafta Gençlerbirliği karşısında da takım iyiydi).Beşiktaş ilk yarıda defansif bir kadroyla sahaya çıktı.Ernst,Cisse 2 ön libero,Sivok Gökhan stoperde, nobre tek forvet,arkasında gol atmayan ve attıramayan bir Yusuf...Serdar Özkan'ı saymıyorum bile.Tello orta yapacak Nobre vuracak da namne namne...Egemen ve Song arasında kalan bir Nobre ile bu iş olmazdı ki olmadı da...İkinci yarı Delgado ve Bobo ile birlikte iyice ofans düşünen Beşiktaş maçı tek kale tamamladı ancak tek gol bulabildi.
Maçın sorusu şu: Trabzonspor deplasmanda 3 forvetle (Umut,Gökhan,Yattara) çıkıyor da Mustafa Denizli neyden korkuyor?Gördük ki Mustafa Denizli rakipten korkmak yerine rakibin kendisinden korkmasını sağlasaydı durum farklı olurdu...
Gelelim haftanın ikinci derbisine...İnter, Milan'ı 2-1 mağlup etti.Maç en az 4-4,5-5 bitebilecek bir maçtı.İnter kalecisi takımın galibiyetinde önemli pay sahibiydi.İnzaghi ve Pato'nun net gollerini çıkardı.Aynı şekilde Abbiati de İnter'den Adriano ve İbrahimovic'in çok sayıda pozisyonuna geçit vermedi.
Ben Milan'ı hayranı olduğum ve hala dünyanın en iyisi olarak gördüğüm Ronaldinho'yu izlemek adına takip ediyorum(Etmeye çalışıyorum desem daha doğru olur).Barça'ya geldiği ilk günler kadar etkili olamasa da yavaş yavaş kendine geliyor.Kaka'nın da yokluğunda ipleri iyice eline almış durumda.Maçta araya attığı müthiş paslarla takım arkadaşlarını pozisyona soktu, ki bunlardan birisinde Jankulovski Pato'ya çıkardı ve Milan tek golünü buldu.Umarım milli takımda da iyi oynamaya başlayan Ronaldinho eski formuna daha çabuk kavuşur da Brezilya'da yıkılan heykelini yeniden dikerler ve gözlerimizin pasını silmeye devam eder...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder