28 Ağustos 2009 Cuma

2. Olmak ya da Olmamak...


1.Torba: Mancester United
2.Torba: CSKA Moskova
3.Torba: Beşiktaş
4.Torba Wolfsburg
Bu gün gazeteleri incelediğimde 1.torba kim çıkarsa çıksın aşşağı tükürsen sakal yukarı tükürsen bıyık durumu olduğunu zaten anlamıştım.Bu yüzden Mancester United çıkmış Barça çıkmış çok da fark etmez.8,9 gol yemeyelim de...
2.Torbada Porto,Lyon,Rangers,Alkmaar ve CSKA diğerlerine göre daha zayıp görünüyordu ancak bunların içinden istemediğim tek takım futbol dahisi Zico'nun başta olması sebebiyle CSKA'ydı.Onu çektik.Umarım korktuğum gibi olmaz.
4.Torbada zaten bu takımı çekmek intihar gibi bir şeydi ve tabii ki bu şansla onu da çektik.Wolfsburg geldi.O da hoş geldi.2. olmak da Beşiktaş'ın elinde 2. olamamak da...
Zor sayılacak bir torbadayız.Takımın performansına bakarak diyebilirim ki grup maçları başladığında takım formunun zirvesinde olur.Buna rağmen Mustafa Denizli'nin Fenerbahçe'deki Şampiyonlar Ligi karnesine bakaraktan diyorum ki UEFA bile başarıdır...

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun bize. Çünkü Tabata'yı aldık. Hem de 8 milyon euro'ya. Ben başarı falan beklemiyorum bu yıl şampiyonlar liginde. Hatta Türkiye'de bile başarı beklemiyorum. Hatta bunu gönülden istiyorum desem bilmem inanır mısınız? Artık yeter başarısız olalım ki bari Yıldırım Demirören istifa etsin. Nedir bu ya gelene 8 milyon euro gidene 5 milyon euro. Beşiktaş hayır kurumuna döndü sağa sola para dağıtıyor 6 yıldır. Yazık günah ya. Sinir oluyorum şu haberleri okudukça.

    YanıtlaSil
  2. Benim yorumuma göre ise tabata 8 milyon euro+serdar özkan+delgado eder.ancak sorun ismail,nihat ferrari ibrahim kaş gibi oyunculara ödenen yüksek bonservis bedeli.tabata bu sezonki en iyi transferimiz.başımızdaki başkan da bilmem kaç milyon euro kulübe para aktardığı için başarılı olsa da olmasa da hiçbir başkan adayı karşısına çıkamyor.bizim başkanda da istifa etme onurunu gösterecek kadar kafa yok.başarılı olsak da başta olmasak da.o yüzden biz şampiyon olalım sevinelim, o da kendisinin sansın mahareti...

    YanıtlaSil