15 Eylül 2009 Salı

Mustafa Hoca böyle istedi, Rüştü olur dedi


Maçtan çok kısa notlarım olacak, malum hatırladıkça tansiyonum çıkıyor

- Mustafa Hoca böyle istedi: Kurduğu kadroyu herkes gördü, yorum yapmaya gerek yok. Herhalde Manchester maçını düşünerek kenarda oturttu as takımını. Tabata'yı alıp, Yusuf'u oynatma sabotesini hiç söylemiyorum bile...

- Rüştü bilader: Yaş olmuş 36 yapma be abi, bu hataları Hakan Arıkan yapsaydı ömür billah kaleyi rüyasında görürdü. Sen bizi melankolik ediyorsun Rüştü, etmeee.

- Hakemin mikrofonu: Hakemi bilmiyorum, tanımıyorum ama ilk yarı 1 dakika uzatması "ayıp"tı. Daha ağır da konuşmak istiyorum zira bu bize yakışmaz. Mikrofonla konuştuğu süreyi eklese daha adil olurdu. Sonraki el pozisyonuna hiçbir şey demiyorum bile. Yazık.

- Tabata: Tam aradığımız adam. Çok iyi olacak, çoook

- 3-0: Evet skor kötü. Mustafa hoca kötü, rüştü kötü, hakem iyi değil. Ama ben yine de bizim takımın sezonun en iyi futbolunu oynadığını düşünüyorum. Varın siz halimizi düşünün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder