3 Ağustos 2009 Pazartesi

Süper Kupa Notları


- Fenerbahçe'yi tebrik ederiz.

- Maçına adamı Alex değil, Sivok'tur.

- Sezon başı olması nedeniyle 90 dakikalık futbol süresinin ancak 20'sinde futbol izleyebildik.

- Nobre'nin orta saha hatta ön libero, Bobo'nun sağ açık oynamasıyla bizim takımın gol atacak santraforunun kim olduğunu anlayamadım. Sonradan giren Nihat ve Holosko da aynı şekilde kaleden uzak hücumculardı.

- Nihat'ın hazır olmadığını görük. Bunun yanında Nihat'ı takıma monte etmek için Tello'ya hafiften kıyıldığını hissettim. Nihat'ı daha serbest yapmak adına Tello kanada itilince o da yerini yadırgadı. Bu sezon öncesi iyi bir sinyal değil.

- Savunma hattında Fink çabukluğuyla dikkat çekerken, savunmanın sağlamlığı gözüme çarptı.

- Ferrari ve Nihat'ta "ulan nerden geldim, niye gelim buraya" der şaşkınlık ifadesi yakaladım bir kaç kere. Hala bu takımın elemanı olduklarına bile şaşırıyorlar.

- Süper kupada lig ve kupa şampiyonunun oynamasına evet ama ikisi de aynı takımsa bence lig ikincisinin süper kupada oynaması daha mantıklı. Neticede 34 haftalık maratonun kaybedeni daha çok iş yapmış gibime geliyor.

- 18 takımlı ligimizde hala neden ağustosun başında ligin başladığına akıl sır erdiremiyorum. Bana kalırsa lig eylülün başında başlamalı ve süper kupa da eylülde oynanmalı. Öyle olmayınca bu şekilde kısır maçlar izleriz.

- Bana göre iyi oynadığımız ve mağlubiyeti haketmediğimiz bir maç oynadık. Zaten en büyük başarı da 4 süper kupa finalinin üçündü oynayabilmek.

- FOX TV'de maç izlemek bir işkenceydi. Ersun'u hadi geçtim ama iki kelimeyi toplayamayan Bülent Korkmaz'ın yorumcu diye gazlanmasını anlamadım. O da zaten bu eline yüzüne bulaştırdı(hücumsal bölge neresiyse..)

- Maçı Twetter'dan canlı aktardım ama kimsenin takip ettiğini sanmıyorum:) Olsun Türkiye'nin ilk spor ve futbol tweet'çisi olmak böyle bir şey olsa gerek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder